CBR geeft social media campagne vervolg

CBR schrapt 44 arbeidsplaatsen

Uit onderzoek blijkt dat de eerdere social media campagne van het CBR succesvol was onder jongeren. Daarom geven zij het een vervolg. Onder meer met nieuwe advertenties op Facebook en Instagram, maar ook via populaire kanalen als Instagram Stories en YouTube pre-rolls. Ook gaat het CBR de Rijbewijstips onder de aandacht brengen met een postercampagne in de examenlocaties.

Dation Rijschool Software

— Advertentie —

Daarnaast zijn er twee nieuwe rijbewijstips toegevoegd. Deze informeren jongeren over het halen van je rijbewijs op je 17e jaar en over het reserveren van je theorie-examen via Mijn CBR.

Verbeteringen Rijschoolzoeker

Ook zijn er verbetering op de Rijschoolzoeker doorgevoerd. CBR: “We zijn blij met de overwegend positieve reacties die gebruikers geven op de nieuwe Rijschoolzoeker, die in juli is gelanceerd. Op basis van alle gevraagde response zijn de eerste verbeteringen intussen doorgevoerd. Daarom is het nu zover dat we ook de Rijschoolzoeker online actiever onder de aandacht brengen.” Doel is dat meer jongeren en hun ouders de rijschoolwijzer, als objectieve bron van informatie, weten te vinden. CBR: “Hiervoor gaan we adverteren op social media en plaatsen we gerichte advertenties via Google. De Rijschoolzoeker zal daardoor prominent naar voren komen als je zoekt naar een rijschool in algemene zin, in een stad of op naam van een rijschool in de Rijschoolzoeker.”